بیمارستان فوق تخصصی قلب شفا گرگان

بیمارستان فوق تخصصی قلب شفا به عنوان یکی از مهمترین مراکز درمانی، برای افرادی که با مشکلات قلبی مواجه هستند، بسیار اهمیت دارد. این بیمارستان با داشتن تجهیزات پیشرفته و کادر پزشکی و پرستاری مجرب، درمان و مراقبت از بیماران با بیماری‌های قلبی را به خوبی انجام می‌دهد.در بیمارستان قلب، بخش‌های مختلفی برای درمان بیماران وجود دارد. بخش‌های بیمارستان شامل  :

 

از جمله خدمات ارائه شده در بیمارستان قلب، می‌توان به آزمایشات تخصصی قلبی، انجام عمل‌های قلب با روش‌های پیشرفته، ارائه خدمات پس از عمل، مراقبت‌های ویژه برای بیماران قلبی، ارائه مشاوره و آموزش به بیماران و خانواده‌های آن‌ها و غیره اشاره کرد.

بیمارستان قلب، با داشتن تجهیزات پزشکی پیشرفته، توانسته است به شکل موثری در درمان بیماران با بیماری‌های قلبی، موفق عمل کند. همچنین، کادر پزشکی و پرستاری مجرب و با تجربه، باعث افزایش اعتماد بیماران به این بیمارستان شده است.

بيمارستان فوق تخصصي قلب شفا گلستان 48 تختخواب فعال و داراي بخش هاي اورژانس، آنژيوگرافي، پست آنژيوگرافي ، درمانگاهCcuB ، CcuC ، CcuA ، Post ccu ، IcuoH و اتاق عمل ميباشد. فعاليت بيمارستان در زمينه هاي آنژيوگرافي _ آنژيوپلاستي _ Eps / ابليشن _ CABG _ تعويض دريچه . در قسمت جراحي و در قسمت تحت نظر بيماران قلبي و با ساير مشكلات قلبي ميباشد . از اهداف اين بيمارستان جهت ارائه خدمات با كيفيت بالا و ايمني هر چه بيشتر بيماران مي باشد .

توصيه هاي بيمارستان به بیماران و همراهان

1.مراجعين محترم با داشتن برگه دستور بستری پزشک به واحد پذیرش مراجعه و اقدام به تشکیل پرونده نمایید و جهت انجام اقدامات مقدماتی به اورژانس مراجعه نموده و پس از طی این مراحل، در بخش بستری میشوید

2.ساختار فیزیکی و تجهیزاتی بیمارستان یک سرمایه ملی محسوب می.گردد. لذا نگهداری از آن وظیفه همه شهروندان فهیم و دلسوز میباشد پرا که اموال به منظور آرامش و راحتی شما تهیه شده است.

3. جهت اطلاع از حقوق بیماران حتما تابلوی منشور حقوق بیمار در بخشها را مطالعه فرمایید.

4. در صورت بستری بیمار در بخش تایید معرفی نامه دفترچه بیمه از سوی کارشناسان مقیم سازمان بیمه شده الزامیست لذا سعی کنید دفترچه و یا مدارک مورد نیاز جهت رویت و تایید آن قبل از ترخیص بیمار در دسترس باشد. 

5.ارائه خدمات مراقبت پرستاری در این بیمارستان به روش case method می باشد.ینی هر پرستار ،مسئول رسیدگی به چند بیمار است. لذا در صورت بروز هرگونه مشکل برای بیمار به پرستار مربوطه مراجعه فرمایید. 

6.به هنگام استفاده از آسانسور ها به ظرفیت آن توجه گردد. 

7.از آوردن اطفال به بیمارستان خودداری نمایید، زیرا سیستم ایمنی اطفال زیر ۱۲ سال بسیار ضعیف تر از بزرگسالان است و خیلی سریع به بیماریهای واگیر مبتلا میشوند.

8.شستشو بهداشتی دستها قبل و بعد از تماس با بیمار بعد از تماس با لوازم کیسه ادرار و لباس بیمار و بعد از استفاده از سرویس بهداشتی لازم است.

9.از تجمع مواد غذایی در یخچال و بالای سر بیمار اکیدا خودداری نمایید.

10.از ازدحام در اتاقهای بستری بیماران به دلایل ذیل بپرهیزید

  • سلب آرامش.
  • خطر سرایت عفونت بیمارستانی.
  • طولانی شدن مدت اقامت بیماران در بیمارستان و تهدید سلامت و گاها مرگ بیمار به دلیل.
  • عفونت.
  • عدم توانایی ارائه خدمات درمانی لازم به بیماران به دلیل شلوغی بیش از حد. 
 
 
11 . ساعت ملاقات در هر روز از ساعت ۱۵ الی ۱۶ می باشد لذا ملاقات بیمار خارج از این ساعات، تنها آسایش بیماران و بروز مشکل برای تیم سبب اسایش بیماران و بروز مشکل برای تیم درمان میگردد.
 
۱۲. از دادن دارو و غذا به بیمار بدون اطلاع و نظر همکاران تیم ،درمان خودداری نمایید. 
 
۱۳. رعایت بهداشت متضمن سلامت همه است. لذا در حفظ و پاکیزگی محیط بیمارستان (سالنها و اتاقهایئ بستری سرویس بهداشتی و…) همکاری فرمایید.
 
 ۱۴. پس از استفاده از سرویس بهداشتی (حمام و توالت) شیرهای آب را بسته و چراغ را خاموش نمایید .
 
۱۵ . از طرف بیمارستان ساک بهداشتی که شامل وسایل شخصی و ضروری می باشد، به کلیه بیماران داده میشود.
 
۱۶. توسط پرسنل پذیرش ، دستبند مشخصات به. شما تحویل داده میشود که الزامیست روی مچ دست سمت راست بیمار بسته شود. 
 
۱۷ . تخت های بستری، ظرفیت و توان بستری تنها یک بیمار را دارد لذا شایسته است همراهان محترم از نشستن و خوابیدن بر روی آنها خودداری نمایند.
 
۱۸ . کلیه خدمات انجام شده جهت مددجویان جزء شرح وظایف پرسنل میباشد . لذا پرداخت هرگونه هزینه، خارج از سیستم حسابداری ، به کارکنان بیمارستان ممنوع میباشد.

 

 *در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد، ضمن اخذ فرم از سرپرستار ،بخش نسبت به تکمیل و انداختن آن در صندوق های انتقادات و پیشنهادات مارا در جهت ارائه خدمات بهتر یاری فرمایید.. ضمنا واحد رسیدگی به شکایات مستقر در طبقه (1- ) بیمارستان مسئول بررسی و پاسخگویی به شکایات شما خواهد بود همچنین میتوانید از تلفن ۳۲۳۳۰۹۳۵ داخلی ۲۱۴ شکایات خود را ارائه نمایید*

 

نام واحد                                   شماره داخلی                      نام واحد                             شماره داخلی

ریاست بیمارستان                           473                             اورژانس                                  279

کارشناس تغذیه                              206                           حسابداری و ترخیص                    314

پذیرش                                        313                             مدیریت                                   201

اطلاعات                                       200                            دفتر پرستاری                              214

مدارک پزشکی                               211                             سوپروایزر عصر وشب                   270

رسیدگی به شکایات                        210                            حسابداری و ترخیص                     310

 

*انتخاب زمان مناسب برای عیادت :

زمان مناسبی برای عیادت از بیمار انتخاب کنید صبح زود هنگام ظهر یا اواخر شب ساعات مناسبی برای عیادت نیستد .مناسب ترین عیادت17-15 بعداز ظهر می باشد.

همچنین شما می توانید تمام بخش های بیمارستان را در بخش گالری تصاویر بیمارستان مشاهده کنید :

شماره های تماس : ​​​​​​​ 4-32330931-017​​​​​​​
پست الکترونیکی : manager@ghalbeshafa.ir​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
شماره واتساپ : 09359529378

انتقادات و پیشنهادات

نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید .