بیماری های دریچه قلب

حین عمل جراحی دریچه آسیب دیده ترمیم یا با یک دریچه مصنوعی تعویض میشود.
داروهایی که ممکن است تجویز شوند عبارتند از:

دیگوکسین جهت درمان علائم نارسایی قلب آنتی بیوتیک جهت پیشگیری و درمان عفونت دریچه ها داروهای ضد انعقاد مثل وارفارین پس از عمل جراحی جهت پیشگیری از لخته تجویز می شوند. فعالیت معمولا نیازی به محدود کردن فعالیت نیست و تا حدی که فرد تحمل کند میتواند فعالیت و ورزش داشته باشد. رژیم غذایی رژیم غذایی بستگی به بروز عوارض بیماری دارد بطور مثال در صورت بروز نارسایی قلب باید رژیم غذایی کم نمک استفاده شود.

هشدارها


در صورت هر گونه مشکل تنفسی تپش قلب یا نبض نامنظم ، وزم دست و پا درد سینه ،تب خستگی زودرس و بی اشتهایی فوراً به پزشک مراجعه کنید.
در صورتی که به دندانپزشک پزشک زنان و زایمان مراجعه می کنید و یا نیاز به هر گونه عمل کوچک یا بزرگ دستگاه تناسلی و مجاری ادراری دارید حتماً پزشک را از بیماری دریچه ای خود مطلع سازید تا در صورت لزوم آنتی بیوتیک یا داروهای لازم دیگر را برای شما تجویز نماید.
بهداشت دهان و دندان را جدی بگیرید و با کوچکترین مشکلات دهان و دندان فوراً به دندانپزشک مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که کوچکترین عفونتی که بدون درمان باقی بماند باعث عوارض قلبی شدید خواهد شد بنابراین به محض ظهور علائم بیماری و ناخوشی باید به پزشک مراجعه نمایید. در صورتیکه برای شما وارفارین تجویز شده حتماً دفترچه مخصوص حاوی راهنماییهای لازم و ثبت آزمایشات را همراه داشته باشید و در صورت بروز علائم مسمومیت مثل کبودی سیاه شدن مدفوع یا ادرار خونی حتما به پزشک مراجعه نمایید.

بیماری های دریچه قلب

شماره های تماس : ​​​​​​​ 4-32330931-017​​​​​​​
پست الکترونیکی : manager@ghalbeshafa.ir​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
شماره واتساپ : 09359529378

انتقادات و پیشنهادات

نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید .