احترام به حقوق گيرندگان خدمت :

مراجعین محترم ، تابلوي منشور حقوق بيمار ، در تمامي طبقات نصب شده است .

منشور حقوق بيمار :

۱. دريافت مطلوب خدمات سلامت حق بيمار است .

۲. اطلاعات بايد به نحو مطلوب و به ميزان كافي در اختيار بيمار قرار گيرد .

۳. حق انتخاب و تصميم گيري آزادانه بيمار در دريافت خدمات سلامت بايد محترم شمرده شود .

۴. ارائه خدمات سلامت بايد مبتني براحترام به حريم خصوصي بيمار ( حق خلوت ) و رعايت اصل رازداري باشد .

۵. دسترسي به نظام كارامد رسيدگي به شكايات حق بيماراست .

** مراجعين محترم ، شما مي توانيد ارائه دهندگان خدمت ( پزشك ، پرستار و سایر كاركنان ) ، را از روي كارت شناسايي عكس دار كه برروي سينه آنان نصب مي باشد ، شناسايي نماييد .

(( اعضاي گروه درماني مسئول ارائه مراقبت به بيمار ، در ابتدا خود را به بيمار معرفي نموده و رتبه حرفه اي و سمت خود را به اطلاع بيمار و همراه وي مي رسانند. ))

سيستم رسيدگی به شكايات :

هر بیمار حق دارد در صورت ادعای نقض حقوق خود ، بدون اختلال در کیفیت دریافت خدمات سلامت ، به مقامات ذی صلاح شکایت نماید .

در صورت به وجود آمدن هرگونه نارضایتی در هر مرحله از پذیرش ، حین درمان ، ترخیص که از نظر شما نیاز به مداخله فوری ندارد ، می توانید از 4 طریق نارضایتی خود را اعلام فرمایید :

1-ثبت شکایت به صورت اینترنتی

2-ثبت شکایت به صورت حضوری

3-ثبت شکایت از طریق سامانه

4-ثبت شکایت از طریق فرم

ثبت شکایت به صورت اینترنتی

با مراجعه به سایت www.ghalbeshafa.ir  و با کلیک بر روی دکمه رسیدگی به شکایات در بالای سایت قرار دارد شما می توانید  شکایات خود را ثبت نمایید. 

ثبت شکایت به صورت حضوری

ابتدا موضوع را به مسئول بخش اطلاع دهید. در صورت عدم رفع مشکل به دفتر رسیدگی به شکایات  درشیفت صبح که در طبقه همکف قرار دارد مراجعه نمایید و در شیفت عصر وشب به دفتر سوپروایزری مراجعه نمایید موضوع به صورت حضوری و بلافاصله در صحنه بررسی می شود و اقدامات لازم  انجام می شود و بازخورد به شاکی اعلام میشود.

ثبت شکایت از طریق سامانه

با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرید  بازخورد  به بیمارستان ارسال می شود  و توسط  سرپرست بیمارستان بررسی می شود  و به فرد مربوطه ارجاع داده می شود و نظرات عوامل درگیر  بررسی می شود و بازخورد  به شاکی اعلام می شود  و اقدامات لازم به مدیریت اعلام میشود و نتیجه به معاونت درمان اعلام می گردد

تکمیل فرم رسیدگی به شکایات

فرم رسیدگی به شکایات از صندوق های نصب شده در واحد ها دریافت کنید

  فرم تکمیل شده به دفتر رسیدگی به شکایات تحویل دهید

 موضوع شکایت شما توسط دفتر بررسی می شود

اقدامات لازم انجام می گردد

به شاکی پس از 1 هفته  ارائه می شود

و اقدامات لازم  توسط مدیریت انجام میشود.

مدیریت بیمارستان شفا ، هرگونه انتقاد به سازمان را فرصتی جهت بهبود کیفی ارائه خدمات سلامت می داند.

منشور حقوق کارکنان :

حق اول : مصونیت از هرگونه تعرض و پرخاش گری گفتاری و کرداری 

حق دوم : داشتن امنیت برای ایفای وظایف شغلی اعم از امنیت مالی -جانی و شغلی 

حق سوم : حمایت از مساعدت قضایی از سوی مسئولین در مواردی که به سبب انجام وظایف شغلی مورد پیگرد قرار می گیرند.

حق چهارم :  امتناع از انجام دادن اعمال خلاف اصول و قواعد حرفه ای که موجب آسیب دیدن بیمار می شود و حق پایبندی به قسم نامه های حرفه ای

حق پنجم : تصمیم گیری بر پایه اصول علمی و قانونی و پروتکل های مصوب حق داشتن استقلال در تصمیم گیری در حدود شرح وظایف

 حق ششم برخورداری از سلوک مناسب و تکریم از سوی مسئولین و کارکنان و ماموران دولتی بازرسان، بیماران و همراهان ایشان

شماره های تماس : ​​​​​​​ 4-32330931-017​​​​​​​
پست الکترونیکی : manager@ghalbeshafa.ir​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
شماره واتساپ : 09359529378

انتقادات و پیشنهادات

نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید .